Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Politrozrywka i popperswazja : reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku

Tytuł pełny:
Politrozrywka i popperswazja : reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku / Tomasz Olczyk ; [przedmowa Wojciech Józef Burszta]
Autorzy:
Olczyk, Tomasz (1977- )
Współtwórcy:
Burszta, Wojciech J. (1957-2021). Przedm.
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Wydawca
Wydawca:
Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wydania:
cop. 2009
Seria:
Popkultura i Media
Zawartość serii:
Popkultura i Media
Opis fizyczny:
575, [3] s. : il. ; 21 cm
ISBN:
9788376440026
Uwagi:
Bibliogr. s. 530-551. Indeks
Temat:
Reklama polityczna.
Marketing polityczny.
Kampanie wyborcze.
Kampanie wyborcze - Polska - 1990-.
Reklama telewizyjna.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02265cam#a2200421#i#4500
001 0192002415191
003 KAT U, KAT 001
005 20221107131010.9
008 090819s2009####pl#a#########|001#0#pol#c
020 %a 9788376440026
035 %a xx001402185
035 %a (NUKAT)vtls001402185
040 %a WA U/64AOL %c WA U/AOLs %d WA U/AOL %d WA U/BM %d WA U/AOLs %d KR 93/BZs %d SZCZ U/KP
100 1 %a Olczyk, Tomasz %d (1977- ).
245 1 0 %a Politrozrywka i popperswazja : %b reklama telewizyjna w polskich kampaniach wyborczych XXI wieku / %c Tomasz Olczyk ; [przedmowa Wojciech Józef Burszta].
260 # %a Warszawa: %b Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, %c cop. 2009.
300 %a 575, [3] s. : %b il. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Popkultura i Media
504 %a Bibliogr. s. 530-551. Indeks.
650 # %a Reklama polityczna.
650 # %a Marketing polityczny.
650 # %a Kampanie wyborcze.
650 # %a Kampanie wyborcze %z Polska %y 1990-.
650 # %a Reklama telewizyjna.
700 1 # %a Burszta, Wojciech J. %d (1957-2021). %e Przedm.
710 2 # %a Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. %4 pbl
830 0 %a Popkultura i Media
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192002415191 %9 LinkOPAC
856 4 9 %u http://www.bc.us.edu.pl/publication/3457 %z Pełny tekst publikacji dostępny tylko z komputerów sieci bibliotek UŚ. %9 Link lokalny
920 %a 978-83-7644-002-6
982 %a 32.019.5 %c OLCZYK, T. %d POLITROZRYWKA %z Oddziaływanie polityczne na społeczeństwo. Opinia publiczna. Propaganda. Agitacja. Marketing polityczny. Komunikacja polityczna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
48060
Nr inwentarza:
BNS 48060
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
12687
Nr inwentarza:
BOD 12687
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
12793
Nr inwentarza:
BOD 12793
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
382509
Nr inwentarza:
BG 382509
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
48023
Nr inwentarza:
BNS 48023
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz