- Tytuł pełny:
- Kontrowersje wokół marketingu w Polsce : niepewność i zaufanie a zachowania nabywców / red. nauk. Lechosław Garbarski, Jolanta Tkaczyk
- Współtwórcy:
- Garbarski, Lechosław. Red.
Tkaczyk, Jolanta. Red.
Akademia Leona Koźmińskiego. Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Akademia Leona Koźmińskiego
- Rok wydania:
- cop. 2009
- Opis fizyczny:
- 655, [1] s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788361408369
9788389437242 - Uwagi:
- Streszcz. ang. przy ref
- Temat:
- Marketing - Polska - 1990-.
Postawy konsumentów - badania.
Marketing - Polska - podręczniki akademickie.
Postawy konsumentów - badania - podręczniki akademickie. - Książka