Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kontrowersje wokół marketingu w Polsce : niepewność i zaufanie a zachowania nabywców

Tytuł pełny:
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce : niepewność i zaufanie a zachowania nabywców / red. nauk. Lechosław Garbarski, Jolanta Tkaczyk
Współtwórcy:
Garbarski, Lechosław. Red.
Tkaczyk, Jolanta. Red.
Akademia Leona Koźmińskiego. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : Akademia Leona Koźmińskiego
Rok wydania:
cop. 2009
Opis fizyczny:
655, [1] s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788361408369
9788389437242
Uwagi:
Streszcz. ang. przy ref
Temat:
Marketing - Polska - 1990-.
Postawy konsumentów - badania.
Marketing - Polska - podręczniki akademickie.
Postawy konsumentów - badania - podręczniki akademickie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01819cam#a2200409#i#4500
001 0192002441184
003 KAT U, KAT 001
005 20220831222655.6
008 091113s2009####pl#a###f#f###|000#0#pol#c
020 %a 9788361408369
020 %a 9788389437242
035 %a xx001463040
035 %a (NUKAT)vtls001463040
040 %a Ł M/ROK %c Ł M/ROK %d Ł M/PB %d KR 7/DZs
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Kontrowersje wokół marketingu w Polsce : %b niepewność i zaufanie a zachowania nabywców / %c red. nauk. Lechosław Garbarski, Jolanta Tkaczyk.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne : %b Akademia Leona Koźmińskiego, %c cop. 2009.
300 %a 655, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
546 %a Streszcz. ang. przy ref.
650 # %a Marketing %z Polska %y 1990-.
650 # %a Postawy konsumentów %x badania.
650 # %a Marketing %z Polska %v podręczniki akademickie.
650 # %a Postawy konsumentów %x badania %v podręczniki akademickie.
700 1 # %a Garbarski, Lechosław. %e Red.
700 1 # %a Tkaczyk, Jolanta. %e Red.
710 2 # %a Akademia Leona Koźmińskiego. %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192002441184 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-61408-36-9
920 %a 978-83-89437-24-2
982 %a 339.138 %c KONTROWERSJE %d GARBARSKI, L. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
KONTROWERSJE
GARBARSKI, L.
Nr inwentarza:
BG 383872
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
KONTROWERSJE
GARBARSKI, L.
Nr inwentarza:
G 191290
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10006
Nr inwentarza:
zMARK 10006
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
KONTROWERSJE
GARBARSKI, L.
Nr inwentarza:
G 191291
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz