- Tytuł pełny:
- Rozumienie znaczenia konotacyjnego pojęć przez uczniów szkół średnich : (na podstawie badań metodą dyferencjału semantycznego C. E. Osgooda i G. J. Suci) / Stanisław Rogala
- Autorzy:
- Rogala, Stanisław (1932-2015)
- Współtwórcy:
- Zakład Narodowy im. Ossolińskich. Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Wrocław : Zakład Narodowy im. Ossolińskich - Wydaw
- Rok wydania:
- 1979
- Opis fizyczny:
- 135 s. : rys., wykr., err. ; 21 cm
- ISBN:
- 8304002612
- Uwagi:
- Bibliogr. s. [134]-135
- Temat:
- Uczniowie szkół średnich - badania - Polska - 1945-1990.
Semantyka i psychologia.
Pojęcie - aspekt psychologiczny.
Rozumienie.
Konotacja (językoznawstwo).
Uczniowie szkół średnich - ocena - Polska.
Znaczenie (psychologia). - Książka