Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczny wizerunek partii politycznych

Tytuł pełny:
Społeczny wizerunek partii politycznych / Dorota Dolińska
Autorzy:
Dolińska-Weryńska, Dorota
Współtwórcy:
Wydawnictwo Adam Marszałek. Wydawca
Wydawca:
Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania:
2009
Opis fizyczny:
275 s. ; 23 cm
ISBN:
9788376112763
Uwagi:
Bibliogr. s. 256-273
Webogr. s. 273
Dla studentów politologii, marketingu i zarządzania oraz dla specjalistów zajmujących się reklamą, marketingiem, public relations
Temat:
Partie polityczne - Polska - 1990- - podręczniki akademickie.
Kampanie wyborcze - Polska - 1990- - podręczniki akademickie.
Marketing polityczny - Polska - podręczniki akademickie.
Public relations i polityka - Polska - 1990- - podręczniki akademickie.
Komunikacja w polityce - Polska - 1990- - podręczniki akademickie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02436cam#a2200433#i#4500
001 0192102516330
003 KAT U, KAT 001
005 20220901121303.0
008 091203s2009####pl#####f#f###|000#0#pol#c
020 %a 9788376112763
035 %a xx001480843
035 %a (NUKAT)vtls001480843
040 %a WR U/mt %c WR U/mt %d WR U/hp %d WA U/98MAPs
100 1 %a Dolińska-Weryńska, Dorota.
245 1 0 %a Społeczny wizerunek partii politycznych / %c Dorota Dolińska.
260 # %a Toruń : %b Wydawnictwo Adam Marszałek, %c 2009.
300 %a 275 s. ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. s. 256-273.
504 %a Webogr. s. 273.
521 8 %a Dla studentów politologii, marketingu i zarządzania oraz dla specjalistów zajmujących się reklamą, marketingiem, public relations.
650 # %a Partie polityczne %z Polska %y 1990- %v podręczniki akademickie.
650 # %a Kampanie wyborcze %z Polska %y 1990- %v podręczniki akademickie.
650 # %a Marketing polityczny %z Polska %v podręczniki akademickie.
650 # %a Public relations i polityka %z Polska %y 1990- %v podręczniki akademickie.
650 # %a Komunikacja w polityce %z Polska %y 1990- %v podręczniki akademickie.
710 2 # %a Wydawnictwo Adam Marszałek. %4 pbl
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx001480843.jpg
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx001480843.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192102516330 %9 LinkOPAC
856 4 9 %u http://www.bc.us.edu.pl/publication/10621 %z Pełny tekst publikacji dostępny tylko z komputerów sieci bibliotek UŚ. %9 Link lokalny
920 %a 978-83-7611-276-3
982 %a 32.019.5 %c DOLIŃSKA, D. %d SPOŁECZNY %z Oddziaływanie polityczne na społeczeństwo. Opinia publiczna. Propaganda. Agitacja. Marketing polityczny. Komunikacja polityczna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
48118
Nr inwentarza:
BNS 48118
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
48612
Nr inwentarza:
BNS 48612
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
386267
Nr inwentarza:
BG 386267
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
48117
Nr inwentarza:
BNS 48117
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz