Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Studenci z niepełnosprawnością : problemy funkcjonowania edukacyjnego i psychospołecznego

Tytuł pełny:
Studenci z niepełnosprawnością : problemy funkcjonowania edukacyjnego i psychospołecznego / Tamara Cierpiałowska
Autorzy:
Cierpiałowska, Tamara
Współtwórcy:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Naukowe UP
Rok wydania:
cop. 2009
Seria:
Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 523
Zawartość serii:
Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 2450-7865 nr 523
Opis fizyczny:
251, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm
ISBN:
9788372715326
Uwagi:
ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie
Bibliogr. s. 203-[220]
Dostępne również w wersji elektronicznej
Temat:
Studenci z niepełnosprawnością - edukacja - Polska - 1990-.
Studenci z niepełnosprawnością - Polska - sytuacja społeczna - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02206cam#a2200397#i#4500
001 0192102517055
003 KAT U, KAT 001
005 20220907202023.2
008 091207s2009####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788372715326
035 %a xx001483300
035 %a (NUKAT)vtls001483300
040 %a WR U/mj %c WR U/mj %d WR U/mj %d POZN U/KaKs %d KR 119/jz
100 1 %a Cierpiałowska, Tamara.
245 1 0 %a Studenci z niepełnosprawnością : %b problemy funkcjonowania edukacyjnego i psychospołecznego / %c Tamara Cierpiałowska.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Naukowe UP, %c cop. 2009.
300 %a 251, [1] s. : %b il. kolor. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; %v nr 523
500 %a ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
504 %a Bibliogr. s. 203-[220].
530 %a Dostępne również w wersji elektronicznej.
650 # %a Studenci z niepełnosprawnością %x edukacja %z Polska %y 1990-.
650 # %a Studenci z niepełnosprawnością %z Polska %x sytuacja społeczna %y 1990-.
710 2 # %a Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie %x 2450-7865 %v nr 523
856 4 0 %u http://hdl.handle.net/11716/572 %z Dostęp autoryzowany na podstawie IP komputera
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192102517055 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7271-532-6
982 %a 378 %c CIERPIAŁOWSKA %d STUDENCI Z %z Szkolnictwo wyższe

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
638161
Nr inwentarza:
BPPc 638161
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
378
CIERPIAŁOWSKA
STUDENCI Z
Nr inwentarza:
BG 388573
Wolny dostęp
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
96276
Nr inwentarza:
FUS 96276
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
378
CIERPIAŁOWSKA
STUDENCI Z
Nr inwentarza:
BG 388114
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz