- Tytuł pełny:
- Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej / Janina Harasim
- Autorzy:
- Harasim, Janina
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca
- Wydawca:
- Katowice : Wydaw. AE
- Wydanie:
- Wyd. 2
- Rok wydania:
- 2004
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Opis fizyczny:
- 282 s. : rys., wykr. ; 25 cm
- ISBN:
- 8372462828
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 257-278
- Temat:
- Marketing bankowy - Polska.
Usługi finansowe - innowacje - Polska.
Konkurencyjność (ekonomia). - Książka