Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek Niemiec i Niemców wśród Polaków : perspektywa psychologiczna i marketingowa = Das Bild Deutschlands und der Deutschen unter Polen : Die psychologische und marketing Perspektive

Tytuł pełny:
Wizerunek Niemiec i Niemców wśród Polaków : perspektywa psychologiczna i marketingowa = Das Bild Deutschlands und der Deutschen unter Polen : Die psychologische und marketing Perspektive / Oleg Gorbaniuk ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych. Katedra Psychologii Eksperymentalnej
Wariant tytułu:
Bild Deutschlands und der Deutschen unter Polen : die psychologische und marketing Perspektive
Autorzy:
Gorbaniuk, Oleg
Współtwórcy:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Lublin : Wydawnictwo KUL
Rok wydania:
2009
Opis fizyczny:
195 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788373639973
8373639977
Uwagi:
Błędnie zapisany nr ISBN
Bibliogr. s. 173-180
Dostępne również w formie elektronicznej
Streszcz. niem. i ang
Spis treści również w jęz. niem
Temat:
Charakter narodowy niemiecki - opinia publiczna.
Opinia publiczna - Polska - 1990-.
Stereotyp (psychologia) - Polska.
Niemcy - opinia publiczna polska.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02448cam#a2200469#i#4500
001 0192102596818
003 KAT U, KAT 001
005 20201028010105.1
008 100531s2009####pl#a###g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788373639973
020 %a 8373639977
035 %a xx001696935
035 %a (NUKAT)vtls001696935
040 %a LUBL KUL/me %c LUBL KUL/me %d LUBL KUL/JP %d WR O/KP %d LUBL KUL/SKs %d WA 732/EP %d WA 732/EP
041 0 # %a pol %a ger %b ger
100 1 %a Gorbaniuk, Oleg.
245 1 0 %a Wizerunek Niemiec i Niemców wśród Polaków : %b perspektywa psychologiczna i marketingowa = Das Bild Deutschlands und der Deutschen unter Polen : Die psychologische und marketing Perspektive / %c Oleg Gorbaniuk ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych. Katedra Psychologii Eksperymentalnej.
246 3 1 %a Bild Deutschlands und der Deutschen unter Polen : %b die psychologische und marketing Perspektive
260 # %a Lublin : %b Wydawnictwo KUL, %c 2009.
300 %a 195 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Błędnie zapisany nr ISBN.
504 %a Bibliogr. s. 173-180.
530 %a Dostępne również w formie elektronicznej.
546 %a Streszcz. niem. i ang.
546 %a Spis treści również w jęz. niem.
650 # %a Charakter narodowy niemiecki %x opinia publiczna.
650 # %a Opinia publiczna %z Polska %y 1990-.
650 # %a Stereotyp (psychologia) %z Polska.
651 # %a Niemcy %x opinia publiczna polska.
710 2 # %a Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 1 %3 Spis treści %u http://newkoha.bbob.pl:808/koha_upload/pdf/b89096.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192102596818 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7363-997-3
920 %a 83-7363-997-7
982 %a 316.64/.65 %c GORBANIUK, O. %d WIZERUNEK %z Postawy społeczne. Poglądy. Świadomość społeczna. Opinia publiczna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
389692
Nr inwentarza:
BG 389692
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
316.64/.65
GORBANIUK, O.
WIZERUNEK
Nr inwentarza:
BG 389593
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz