- Tytuł pełny:
- Zarządzanie wartością klienta : pomiar i strategie / red. nauk. Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski ; aut.: Małgorzata Bombol [et al.]
- Autorzy:
- Bombol, Małgorzata
- Współtwórcy:
- Dobiegała-Korona, Barbara. Redaktor
Doligalski, Tymoteusz. Redaktor
Wydawnictwo Poltext. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwo Poltext
- Rok wydania:
- cop. 2010
- Opis fizyczny:
- 564, [1] s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788375610581
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 557-560
Dla studentów i doktorantów nie tylko studiów ekonomicznych, dla kadry akademickiej, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z zakresu zarządzania wartością klientów, dla menedżerów oraz członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców - Temat:
- Relacje z klientami.
Marketing relacyjny.
Zarządzanie wiedzą.
Relacje z klientami - zarządzanie.
Społeczna odpowiedzialność biznesu.
Lojalność wobec marki. - Książka