Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Medialne fiasko zjednoczenia? : media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia

Tytuł pełny:
Medialne fiasko zjednoczenia? : media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia / Agnieszka Szymańska
Wariant tytułu:
Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
Autorzy:
Szymańska, Agnieszka (politolog)
Współtwórcy:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania:
2010
Opis fizyczny:
226, [1] s. : il. ; 23 cm
ISBN:
9788323329220
Uwagi:
Zawiera tabele i wykresy
Bibliogr. s. 207-215
Temat:
Komunikacja w polityce - Niemcy - 1990-.
Niemcy - 1990 (Zjednoczenie) - opinia publiczna.
Niemcy - 1990 (Zjednoczenie) - w prasie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01738cam#a2200337#i#4500
001 0192102675612
003 KAT U, KAT 001
005 20220901010929.4
008 101109s2010####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788323329220
035 %a xx001870828
035 %a (NUKAT)vtls001870828
040 %a WA U/98MAJ %c WA U/MAJ %d WA U/98MAJ %d WA U/98MAPs
100 1 %a Szymańska, Agnieszka %c (politolog).
245 1 0 %a Medialne fiasko zjednoczenia? : %b media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia / %c Agnieszka Szymańska.
246 3 0 %a Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c 2010.
300 %a 226, [1] s. : %b il. ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Zawiera tabele i wykresy.
504 %a Bibliogr. s. 207-215.
650 # %a Komunikacja w polityce %z Niemcy %y 1990-.
651 # %a Niemcy %y 1990 (Zjednoczenie) %x opinia publiczna.
651 # %a Niemcy %y 1990 (Zjednoczenie) %x w prasie.
710 2 # %a Uniwersytet Jagielloński. %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192102675612 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-233-2922-0
982 %a 32.019.5 %c SZYMAŃSKA, A. %d MEDIALNE %z Oddziaływanie polityczne na społeczeństwo. Opinia publiczna. Propaganda. Agitacja. Marketing polityczny. Komunikacja polityczna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
50239
Nr inwentarza:
BNS 50239
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
32.019.5
SZYMAŃSKA, A.
MEDIALNE
Nr inwentarza:
BG 393656
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
32.019.5
SZYMAŃSKA, A.
MEDIALNE
Nr inwentarza:
BG 393732
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
50238
Nr inwentarza:
BNS 50238
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz