Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Conditions of the foreign tourism development in Central and Eastern Europe. Vol. 11, Conditions, state and development perspectives of business tourism

Tytuł pełny:
Conditions of the foreign tourism development in Central and Eastern Europe. Vol. 11, Conditions, state and development perspectives of business tourism / [ed. Jerzy Wyrzykowski, Krzysztof Widawski] ; University of Wrocław. Institute of Geography and Regional Development. Department of Regional and Tourism Geography
Wariant tytułu:
Conditions, state and development perspectives of business tourism
Współtwórcy:
Wyrzykowski, Jerzy (1938- ). Redaktor
Widawski, Krzysztof. Redaktor
Wydawca:
Wrocław : Institute of Geography and Regional Development University of Wrocław
Rok wydania:
2010
Opis fizyczny:
432 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788392819394
Uwagi:
Bibliogr. przy pracach
Publikacja współfinansowana przez Wyższą Szkołę Handlową we Wrocławiu
Streszcz. pol. przy pracach
Temat:
Marketing w Internecie.
Polityka turystyczna - 1990-.
Turystyka - Europa Środkowa - 1990-.
Turystyka - Europa Wschodnia - 1990-.
Turystyka - innowacje.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01885cam#a2200373#ic4500
001 0192102685087
003 KAT U, KAT 001
005 20220901011801.9
008 101109s2010####pl#a#########|000#0#eng#c
020 %a 9788392819394
035 %a xx001871001
035 %a (NUKAT)vtls001871001
040 %a POZN 004/EH %c POZN 004/EH %d POZN 004/LK %d WA 51/GSs
041 0 # %a eng %b pol
245 0 0 %a Conditions of the foreign tourism development in Central and Eastern Europe. %n Vol. 11, %p Conditions, state and development perspectives of business tourism / %c [ed. Jerzy Wyrzykowski, Krzysztof Widawski] ; University of Wrocław. Institute of Geography and Regional Development. Department of Regional and Tourism Geography.
246 3 0 %a Conditions, state and development perspectives of business tourism
260 # %a Wrocław : %b Institute of Geography and Regional Development University of Wrocław, %c 2010.
300 %a 432 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. przy pracach.
536 %a Publikacja współfinansowana przez Wyższą Szkołę Handlową we Wrocławiu
546 %a Streszcz. pol. przy pracach.
650 # %a Marketing w Internecie.
650 # %a Polityka turystyczna %y 1990-.
650 # %a Turystyka %z Europa Środkowa %y 1990-.
650 # %a Turystyka %z Europa Wschodnia %y 1990-.
650 # %a Turystyka %x innowacje.
700 1 # %a Wyrzykowski, Jerzy %d (1938- ). %e Redaktor
700 1 # %a Widawski, Krzysztof. %e Redaktor
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192102685087 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-928193-9-4

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk o Ziemi
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
18476
Nr inwentarza:
BNZ 18476
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz