- Tytuł pełny:
- Marketing wirusowy w internecie / Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz
- Autorzy:
- Michalak, Piotr R
Daszkiewicz, Damian
Musz, Anna (1988- ) - Współtwórcy:
- Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca
- Wydawca:
- Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress
- Rok wydania:
- cop. 2009
- Opis fizyczny:
- 129 s. : il. ; 21 cm
- ISBN:
- 9788324621248
- Uwagi:
- Na k. tyt. i okł.: Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością! Niezbędny do życia bakcyl marketingowy. Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy. Partnerzy promocji i programy partnerskie - tylko dla zarażonych ideą. Publikowanie e-booków i artykułów - częste objawy marketingu wirusowego. Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe - studium kliniczne popularnych przypadków
Na drugiej s. okł.: Książki klasy business. Epidemia rozsiewania przez sieć
Skorowidz - Temat:
- Marketing wirusowy - poradniki.
Marketing w Internecie - poradniki. - Książka