Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategia marketingowa w procesach zmian

Tytuł pełny:
Strategia marketingowa w procesach zmian / red. nauk. Aniela Styś
Współtwórcy:
Styś, Aniela (1942- ). Redaktor
Wydawca:
Wrocław : Wydaw. WSZ "Edukacja"
Rok wydania:
2003
Seria:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu ; nr 13
Zawartość serii:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu nr 13
Opis fizyczny:
187 s. ; 24 cm
ISBN:
8387708461
Uwagi:
Bibliogr. częśc. przy ref
Tekst częśc. tł. z czes
Streszcz. ang. przy ref
Temat:
Planowanie strategiczne.
Planowanie strategiczne - Polska - 1990-.
Marketing strategiczny.
Marketing - zarządzanie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01595cam#a2200373#i#4500
001 0192203125034
003 KAT U, KAT 001
005 20220203043727.9
008 030611s2003####pl#####|#####|00|#||pol|c
020 %a 8387708461
035 %a zz2003981315
035 %a (NUKAT)vtls000151393
040 %a KR U/RB %c KR U/RB %d KR U/ES %d WR U/JHs %d GD U/AEKs
041 1 # %a pol %b eng %h cze
245 0 0 %a Strategia marketingowa w procesach zmian / %c red. nauk. Aniela Styś.
260 # %a Wrocław : %b Wydaw. WSZ "Edukacja", %c 2003.
300 %a 187 s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu ; %v nr 13
504 %a Bibliogr. częśc. przy ref.
546 %a Tekst częśc. tł. z czes.
546 %a Streszcz. ang. przy ref.
650 # %a Planowanie strategiczne.
650 # %a Planowanie strategiczne %z Polska %y 1990-.
650 # %a Marketing strategiczny.
650 # %a Marketing %x zarządzanie.
700 1 # %a Styś, Aniela %d (1942- ). %e Redaktor
830 0 %a Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu %v nr 13
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192203125034 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-87708-46-1
982 %a 339.138 %c STRATEGIA %d STYŚ, A. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
STRATEGIA
STYŚ, A.
Nr inwentarza:
BG 403303
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz