- Tytuł pełny:
- Problemy teorii i praktyki marketingu / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska
- Współtwórcy:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydaw. AE
- Rok wydania:
- 2003
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1426-8604 ; 24
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 973
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 1426-8604 24 - Opis fizyczny:
- 125 s. : rys., tab. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: ISSN 0324-8445 ; nr 973
Bibliogr. przy art
Streszcz. ang - Temat:
- Marketing.
Marketing - zarządzanie. - Książka