- Tytuł pełny:
- Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław, 25 czerwca 1999
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
- Rok wydania:
- 1999
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 0324-8445 ; nr 826
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne - Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 826
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne - Opis fizyczny:
- 165 s. : il. ; 21 cm
- Temat:
- Marketing - konferencje.
- Książka