Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy

Tytuł pełny:
Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy / Anna Dziadkiewicz-Ilkowska
Wariant tytułu:
Trade fairs as a tool for company image management
Autorzy:
Dziadkiewicz, Anna
Wydawca:
Toruń : Wyższa Szkoła Bankowa
Rok wydania:
2010
Seria:
Monografie i Opracowania Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ; nr 1
Zawartość serii:
Monografie i Opracowania Naukowe - Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu 2082-2065 nr 1
Opis fizyczny:
291 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788393082803
Uwagi:
Bibliogr. s. 269-283
Streszcz. ang
Temat:
Targi.
Wizerunek przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorstwa - public relations.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01417cam#a2200349#i#4500
001 0192203310012
003 KAT U, KAT 001
005 20210519054416.2
008 100914s2010####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788393082803
035 %a xx001823978
035 %a (NUKAT)vtls001823978
040 %a POZN U/JG %c POZN U/JG %d POZN U/AnK %d POZN U/HAs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Dziadkiewicz, Anna.
245 1 0 %a Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy / %c Anna Dziadkiewicz-Ilkowska.
246 3 0 %a Trade fairs as a tool for company image management
260 # %a Toruń : %b Wyższa Szkoła Bankowa, %c 2010.
300 %a 291 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Monografie i Opracowania Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu ; %v nr 1
504 %a Bibliogr. s. 269-283.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Targi.
650 # %a Wizerunek przedsiębiorstwa.
650 # %a Przedsiębiorstwa %x public relations.
830 0 %a Monografie i Opracowania Naukowe - Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu %x 2082-2065 %v nr 1
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192203310012 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-930828-0-3

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
11612
Nr inwentarza:
zMARK 11612
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
12237
Nr inwentarza:
zZARZ 12237
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz