Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego

Tytuł pełny:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego / red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec
Wariant tytułu:
Wybrane aspekty marketingu terytorialnego
Współtwórcy:
Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2011
Seria:
Ekonomiczne Problemy Usług, 1896-382X ; nr 75
Zawartość serii:
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 663
Ekonomiczne Problemy Usług 1896-382X nr 75
Opis fizyczny:
609 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
W serii gł.: nr 663
Streszcz. ang., pol
Temat:
Marketing turystyczny - Polska - 1990-.
Marketing terytorialny - Polska - 1990-.
Marketing terytorialny.
Marketing turystyczny.
Marketing.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01911cam#a2200397#ic4500
001 0192203332490
003 KAT U, KAT 001
005 20220203050923.6
008 111109s2011####pl#a###g#####|000#0#pol#c
035 %a xx002254989
035 %a (NUKAT)vtls002254989
040 %a LUBL U/TZ %c LUBL U/TZ %d LUBL U/AW %d LUBL U/HPs %d WR U/MB %d KR 93/BJs
041 0 # %a pol %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Wybrane aspekty marketingu terytorialnego / %c red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.
246 3 0 %a Wybrane aspekty marketingu terytorialnego
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2011.
300 %a 609 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Ekonomiczne Problemy Usług, %x 1896-382X ; %v nr 75
504 %a W serii gł.: nr 663.
546 %a Streszcz. ang., pol.
650 # %a Marketing turystyczny %z Polska %y 1990-.
650 # %a Marketing terytorialny %z Polska %y 1990-.
650 # %a Marketing terytorialny.
650 # %a Marketing turystyczny.
650 # %a Marketing.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Redaktor
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 663
830 0 %a Ekonomiczne Problemy Usług %x 1896-382X %v nr 75
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192203332490 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza:
zBOND 51092
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza:
G 220224
Wolny dostęp
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
8682
Nr inwentarza:
zROND 8682
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
11703
Nr inwentarza:
zMARK 11703
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz