- Full title:
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian / [red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Izabela Ostrowska]
- Variant title:
- Zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
- Co-authors:
- Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Ostrowska, Izabela (ekonomia). Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Publisher:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Publication Year:
- 2011
- Publication series:
- Ekonomiczne Problemy Usług, 1896-382X ; nr 72
- Content series:
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 660
Ekonomiczne Problemy Usług 1896-382X nr 72 - Physical description:
- 663 s. : il. ; 24 cm
- Notes:
- W serii gł.: nr 660
Streszcz. ang., pol - Subject:
- Postawy konsumentów.
Preferencje konsumenta.
Konsumpcja (ekonomia) - aspekt psychologiczny. - Book