- Tytuł pełny:
- Problemy teorii i praktyki marketingu / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska
- Współtwórcy:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
- Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
- Rok wydania:
- 2007
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Marketing, 1732-0720 ; 3
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 1171
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Marketing 1732-0720 3 - Opis fizyczny:
- 132 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: ISSN 0324-8445 ; nr 1171
Bibliogr. przy rozdz
Streszcz. ang - Temat:
- Marketing.
- Książka