- Tytuł pełny:
- Marketing partyzancki : proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy / Jay Conrad Levinson ; z Jeannie Levinson i Amy Levinson ; [przeł. Anna Julia Mamińska]
- Wariant tytułu:
- Tyt. oryg.: Guerrilla marketing
- Autorzy:
- Levinson, Jay Conrad
Levinson, Jeannie
Levinson, Amy - Współtwórcy:
- Mamińska-Dziomdziora, Anna Julia. Tł.
Wolters Kluwer Polska. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business
- Rok wydania:
- 2011
- Opis fizyczny:
- 421 s. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788326412523
- Uwagi:
- Podst. ed.: Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business. 4th ed. - Boston, 2007
Bibliogr. s. [397]-411. Indeks - Temat:
- Marketing - poradniki.
Małe i średnie przedsiębiorstwa - marketing - poradniki. - Książka