Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing partyzancki : proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy

Tytuł pełny:
Marketing partyzancki : proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy / Jay Conrad Levinson ; z Jeannie Levinson i Amy Levinson ; [przeł. Anna Julia Mamińska]
Wariant tytułu:
Tyt. oryg.: Guerrilla marketing
Autorzy:
Levinson, Jay Conrad
Levinson, Jeannie
Levinson, Amy
Współtwórcy:
Mamińska-Dziomdziora, Anna Julia. Tł.
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business
Rok wydania:
2011
Opis fizyczny:
421 s. ; 24 cm
ISBN:
9788326412523
Uwagi:
Podst. ed.: Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business. 4th ed. - Boston, 2007
Bibliogr. s. [397]-411. Indeks
Temat:
Marketing - poradniki.
Małe i średnie przedsiębiorstwa - marketing - poradniki.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01611cam#a2200361#i#4500
001 0192203386953
003 KAT U, KAT 001
005 20201006055313.0
008 111129s2011####pl###########|001#0#pol#c
020 %a 9788326412523
035 %a xx002271652
035 %a (NUKAT)vtls002271652
040 %a WR U/ms %c WR U/ms %d WR U/hb %d GD U/AEKs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Levinson, Jay Conrad.
245 1 0 %a Marketing partyzancki : %b proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy / %c Jay Conrad Levinson ; z Jeannie Levinson i Amy Levinson ; [przeł. Anna Julia Mamińska].
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Guerrilla marketing
260 # %a Warszawa : %b Oficyna a Wolters Kluwer business, %c 2011.
300 %a 421 s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Podst. ed.: Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business. 4th ed. - Boston, 2007.
504 %a Bibliogr. s. [397]-411. Indeks.
650 # %a Marketing %v poradniki.
650 # %a Małe i średnie przedsiębiorstwa %x marketing %v poradniki.
700 1 # %a Levinson, Jeannie.
700 1 # %a Levinson, Amy.
700 1 # %a Mamińska-Dziomdziora, Anna Julia. %e Tł.
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192203386953 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-264-1252-3

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
51044
Nr inwentarza:
zBOND 51044
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
51045
Nr inwentarza:
zBOND 51045
Dostępny
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
9069
Nr inwentarza:
zROND 9069
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
404
Nr inwentarza:
WIK 404
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz