- Tytuł pełny:
- Problemy teorii i praktyki marketingu / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska
- Współtwórcy:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydaw. AE
- Rok wydania:
- 1996
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; nr 738. Zarządzanie i Marketing, 1426-8604 ; 4
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 738
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 1426-8604 4 - Opis fizyczny:
- 156 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- Spis treści również w jęz. ang
Streszcz. art. w jęz. ang - Temat:
- Marketing.
- Książka