- Tytuł pełny:
- Problemy teorii i praktyki marketingu / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska
- Współtwórcy:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
- Rok wydania:
- 1997
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing, 1426-8604 ; 7
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 759
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Zarządzanie i Marketing 1426-8604 7 - Opis fizyczny:
- 155 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: ISSN 0324-8445 ; nr 759
Bibliogr. przy art
Streszcz. ang - Temat:
- Marketing.
Zarządzanie przedsiębiorstwem.
Planowanie strategiczne. - Książka