Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Marketing w działalności podmiotów rynkowych



Tytuł pełny :
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Marketing w działalności podmiotów rynkowych / red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz
Wariant tytułu :
Marketing w działalności podmiotów rynkowych
Współtwórcy :
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Gracz, Leszek. Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca :
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania :
2011
Seria :
Ekonomiczne Problemy Usług, 1896-382X ; nr 74
Zawartość serii :
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 662
Ekonomiczne Problemy Usług 1896-382X nr 74
Opis fizyczny :
770 s. : il. ; 24 cm
Uwagi :
Streszcz. ang., pol
W serii gł.: nr 662
Temat :
Zarządzanie przedsiębiorstwem.
Marketing strategiczny.
Personel - kierowanie.
Marketing - aspekt społeczny.
Etyka biznesu.
Książka

LDR 01910cam#a2200409#ic4500
001 0192303428474
003 KAT U, KAT 001
005 20201015060528.6
008 111109s2011####pl#a###g#####|000#0#pol#c
035 %a xx002254977
035 %a (NUKAT)vtls002254977
040 %a LUBL U/TZ %c LUBL U/TZ %d LUBL U/AW %d LUBL U/HPs %d WR U/MB %d KR 93/BJs
041 0 # %a pol %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Marketing w działalności podmiotów rynkowych / %c red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.
246 3 0 %a Marketing w działalności podmiotów rynkowych
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2011.
300 %a 770 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Ekonomiczne Problemy Usług, %x 1896-382X ; %v nr 74
504 %a W serii gł.: nr 662.
546 %a Streszcz. ang., pol.
650 # %a Zarządzanie przedsiębiorstwem.
650 # %a Marketing strategiczny.
650 # %a Personel %x kierowanie.
650 # %a Marketing %x aspekt społeczny.
650 # %a Etyka biznesu.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Red.
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Red.
700 1 # %a Gracz, Leszek. %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 662
830 0 %a Ekonomiczne Problemy Usług %x 1896-382X %v nr 74
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192303428474 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %z Marketing

Lokalizacja:
Położenie:
Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie :
CINIBA
Lokalizacja :
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura :
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza :
zBOND 51091
Położenie :
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja :
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura :
11771
Nr inwentarza :
zMARK 11771
Uwagi do stanu fizycznego :
Strony 385-408 wszyte odwrotnie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies