Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dyfuzja innowacji : jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług

Tytuł pełny:
Dyfuzja innowacji : jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług / Krzysztof Klincewicz
Autorzy:
Klincewicz, Krzysztof
Współtwórcy:
Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wydania:
2011
Opis fizyczny:
170, [1] s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788361276746
Uwagi:
Bibliogr. s. 166-170
Dla osób zarządzających firmami technologicznymi, pracowników działów marketingu i sprzedaży, wynalazców rozważających możliwość komercjalizacji własnych osiągnięć, zarządzających projektami badawczo-rozwojowymi, doradców w zakresie zarządzania własnością intelektualną orzaz studentów zarządzania
Temat:
Dyfuzja innowacji.
Produkty nowe - komercjalizacja.
Marketing usług.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01922cam#a2200325#i#4500
001 0192303462506
003 KAT U, KAT 001
005 20200812054627.6
008 120229s2011####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788361276746
035 %a xx002381417
035 %a (NUKAT)vtls002381417
040 %a KR 93/11SWB %c KR 93/11SWB %d KR 93/EC %d KR 93/MSs
100 1 %a Klincewicz, Krzysztof.
245 1 0 %a Dyfuzja innowacji : %b jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług / %c Krzysztof Klincewicz.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, %c 2011.
300 %a 170, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. s. 166-170.
521 8 %a Dla osób zarządzających firmami technologicznymi, pracowników działów marketingu i sprzedaży, wynalazców rozważających możliwość komercjalizacji własnych osiągnięć, zarządzających projektami badawczo-rozwojowymi, doradców w zakresie zarządzania własnością intelektualną orzaz studentów zarządzania.
650 # %a Dyfuzja innowacji.
650 # %a Produkty nowe %x komercjalizacja.
650 # %a Marketing usług.
710 2 # %a Uniwersytet Warszawski. %b Wydział Zarządzania. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192303462506 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-61276-74-6
982 %a 005.31/.34 %c KLINCEWICZ, K. %d DYFUZJA %z Badania operacyjne. Teoria podejmowania decyzji. Psychologia zarządzania. Zarządzanie ryzykiem. Efektywność. Style zarządzania. Zarządzanie innowacyjne. Przedsiębiorczość

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
51501
Nr inwentarza:
zBOND 51501
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
51502
Nr inwentarza:
zBOND 51502
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 0 - Dział Ogólny - POZIOM 1
Sygnatura:
005.31/.34
KLINCEWICZ, K.
DYFUZJA
Nr inwentarza:
G 228905
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
11530
Nr inwentarza:
zMARK 11530
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
12383
Nr inwentarza:
zZARZ 12383
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 0 - Dział Ogólny - POZIOM 1
Sygnatura:
005.31/.34
KLINCEWICZ, K.
DYFUZJA
Nr inwentarza:
G 199375
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz