- Tytuł pełny:
- Dyfuzja innowacji : jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług / Krzysztof Klincewicz
- Autorzy:
- Klincewicz, Krzysztof
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
- Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
- Rok wydania:
- 2011
- Opis fizyczny:
- 170, [1] s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788361276746
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 166-170
Dla osób zarządzających firmami technologicznymi, pracowników działów marketingu i sprzedaży, wynalazców rozważających możliwość komercjalizacji własnych osiągnięć, zarządzających projektami badawczo-rozwojowymi, doradców w zakresie zarządzania własnością intelektualną orzaz studentów zarządzania - Temat:
- Dyfuzja innowacji.
Produkty nowe - komercjalizacja.
Marketing usług. - Książka