- Tytuł pełny:
- Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych / redakcja naukowa Jan W. Wiktor, Paweł Chlipała ; aut.: Paweł Chlipała [et al.]
- Współtwórcy:
- Wiktor, Jan W. Redaktor
Chlipała, Paweł. Redaktor
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Rok wydania:
- 2012
- Opis fizyczny:
- 247 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788320820218
- Uwagi:
- Bibliogr. 223-228
Praca została sfinansowana ze środków grantu badawczego Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego pn. "Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych" nr N N115 042937 (37 konkurs projektów badawczych MNiSzW), zrealizowanego w latach 2009-2011 - Temat:
- Marketing strategiczny - Polska - 1990-.
Rynki eksportowe - Polska - 1990-.
Rynki eksportowe - Polska - 1990- - studium przypadku. - Książka