Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie wartości centrum handlowego : perspektywa interesariuszy

Tytuł pełny:
Kreowanie wartości centrum handlowego : perspektywa interesariuszy / Jan Mikołajczyk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Autorzy:
Mikołajczyk, Jan
Współtwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2012
Opis fizyczny:
276 stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788374176941
Uwagi:
Bibliografia na stronach 250-261
Dostępne również w wersji elektronicznej
Książka sfinansowana została ze środków budżetowych na naukę w latach 2010-2012 jako projekt badawczy N 115 019439
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Temat:
Centra handlowe - Polska - 1990-.
Centra handlowe - aspekt społeczny - badania - 1990-.
Centra handlowe - historia.
Wartość.
Interesariusze - Polska - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02125cam#a2200421#i#4500
001 0192303665786
003 KAT U, KAT 001
005 20231115070739.7
008 121024s2012####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788374176941
035 %a xx002643379
035 %a (NUKAT)vtls002643379
035 %a (OCoLC)823643507
040 %a POZN 004/KSZ %b pol %e rda %c POZN 004/KSZ %d KR 7/DZs %d GL 001/EZN %d Ł U/RRs %d POZN 004/PJ
046 %k 2012
100 1 %a Mikołajczyk, Jan. %e Autor
245 1 0 %a Kreowanie wartości centrum handlowego : %b perspektywa interesariuszy / %c Jan Mikołajczyk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2012.
300 %a 276 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki %2 dbn
380 %a Publikacje naukowe %2 dbn
388 1 %a 2001- %2 dbn
504 %a Bibliografia na stronach 250-261.
530 %a Dostępne również w wersji elektronicznej.
536 %a Książka sfinansowana została ze środków budżetowych na naukę w latach 2010-2012 jako projekt badawczy %c N 115 019439
650 # %a Centra handlowe %z Polska %y 1990-.
650 # %a Centra handlowe %x aspekt społeczny %x badania %y 1990-.
650 # %a Centra handlowe %x historia.
650 # %a Wartość.
650 # %a Interesariusze %z Polska %y 1990-.
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 1 %u https://www.ceeol.com/search/book-detail?id=822489 %z Dostęp bezpłatny po rejestracji w repozytorium CEEOL
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192303665786 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7417-694-1
982 %a 339 %c MIKOŁAJCZYK, J %d KREOWANIE %z Handel. Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Gospodarka światowa

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
10106
Nr inwentarza:
zROND 10106
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
11984
Nr inwentarza:
zMARK 11984
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339
MIKOŁAJCZYK, J
KREOWANIE
Nr inwentarza:
G 201178
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz