Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Strategie marketingowe miast i regionów

Full title:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Strategie marketingowe miast i regionów / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
Variant title:
Strategie marketingowe miast i regionów
Co-authors:
Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Publisher:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Publication Year:
2012
Publication series:
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 23
Content series:
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 nr 23
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 709
Physical description:
547 s. : il. ; 25 cm
Notes:
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 709
Tekst częśc. w jęz. ang. - Streszcz. rozdz. w jęz. ang. i pol
Subject:
Marketing - 1990-.
Zarządzanie - 1990-.
Marketing terytorialny - Polska - 1990-.
Marketing - prognozy.
Book
library suggestion
LDR 01829cam#a2200385#ic4500
001 0192303672014
003 KAT U, KAT 001
005 20220203064152.1
008 121031s2012####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx002653854
035 %a (NUKAT)vtls002653854
040 %a WR U/DF %c WR U/DFs %d WR U/hb
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Strategie marketingowe miast i regionów / %c [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
246 3 0 %a Strategie marketingowe miast i regionów
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2012.
300 %a 547 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, %x 1509-0507 ; %v nr 23
500 %a W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 709.
546 %a Tekst częśc. w jęz. ang. - Streszcz. rozdz. w jęz. ang. i pol.
650 # %a Marketing %y 1990-.
650 # %a Zarządzanie %y 1990-.
650 # %a Marketing terytorialny %z Polska %y 1990-.
650 # %a Marketing %x prognozy.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Redaktor
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu %x 1509-0507 %v nr 23
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 709
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192303672014 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %z Marketing

Loanable items

Location:
CINiBA
Shelving location:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Call number:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Inventory number:
G 220210
Accessed only on-site
Location:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Shelving location:
Czytelnia
Call number:
10175
Inventory number:
zROND 10175
Accessed only on-site
Location:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Shelving location:
Czytelnia Multimedialna
Call number:
12196
Inventory number:
zMARK 12196
Accessed only on-site

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form