Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku

Tytuł pełny:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
Wariant tytułu:
Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku
Współtwórcy:
Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2012
Seria:
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 25
Zawartość serii:
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 711
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 25
Opis fizyczny:
459 s. : il. ; 25 cm
Uwagi:
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 711
Tekst częśc. w jęz. ang. - Streszcz. rozdz. ang. i pol
Temat:
Konkurencja.
Marketing.
Relacje z klientami.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01852cam#a2200373#ic4500
001 0192303672399
003 KAT U, KAT 001
005 20220203064212.8
008 121031s2012####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx002652106
035 %a (NUKAT)vtls002652106
040 %a WR U/MB %c WR U/MB %d WR U/hb %d WA U/DNs %d WR U/MBs %d KR 93/BJs
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku / %c [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
246 3 0 %a Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2012.
300 %a 459 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, %x 1509-0507 ; %v nr 25
500 %a W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 711.
546 %a Tekst częśc. w jęz. ang. - Streszcz. rozdz. ang. i pol.
650 # %a Konkurencja.
650 # %a Marketing.
650 # %a Relacje z klientami.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Redaktor
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 711
830 0 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu %x 1509-0507 %v 25
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192303672399 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza:
G 220209
Wolny dostęp
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
10173
Nr inwentarza:
zROND 10173
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
12198
Nr inwentarza:
zMARK 12198
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz