- Tytuł pełny:
- Strategie zarządzania na rynku mediów / Lucy Küng ; słowo wstępne do wyd. pol. Wiesław Godzic ; [przeł. Paweł Jabłoński]
- Tytuły ujednolicone:
- Strategic management in the media (pol.)
- Autorzy:
- Küng, Lucy
- Współtwórcy:
- Jabłoński, Paweł (tłumacz). Tł.
Godzic, Wiesław (1953- ). Wstęp
Wolters Kluwer Polska. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa: Wolters Kluwer Polska
- Wydanie:
- Wyd. 2
- Rok wydania:
- 2012
- Opis fizyczny:
- 317 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788326438080
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 289-305. Indeks
Publikacja przeznaczona dla zarządzajacych spółkami medialnymi, kierowników produkcji, a także dla studentów szkół artystycznych i ekonomicznych - Temat:
- Mass media - zarządzanie - podręczniki akademickie.
Mass media cyfrowe - zarządzanie - podręczniki akademickie. - Książka