Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie zarządzania na rynku mediów

Tytuł pełny:
Strategie zarządzania na rynku mediów / Lucy Küng ; słowo wstępne do wyd. pol. Wiesław Godzic ; [przeł. Paweł Jabłoński]
Tytuły ujednolicone:
Strategic management in the media (pol.)
Autorzy:
Küng, Lucy
Współtwórcy:
Jabłoński, Paweł (tłumacz). Tł.
Godzic, Wiesław (1953- ). Wstęp
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Wydawca:
Warszawa: Wolters Kluwer Polska
Wydanie:
Wyd. 2
Rok wydania:
2012
Opis fizyczny:
317 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788326438080
Uwagi:
Bibliogr. s. 289-305. Indeks
Publikacja przeznaczona dla zarządzajacych spółkami medialnymi, kierowników produkcji, a także dla studentów szkół artystycznych i ekonomicznych
Temat:
Mass media - zarządzanie - podręczniki akademickie.
Mass media cyfrowe - zarządzanie - podręczniki akademickie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01775cam#a2200373#i#4500
001 0192303710877
003 KAT U, KAT 001
005 20200520075202.3
008 120709s2012####pl#a###f#f###|001#0#pol#c
020 %a 9788326438080
035 %a xx002542968
035 %a (NUKAT)vtls002542968
040 %a POZN 004/MKA %c POZN 004/MKA
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Küng, Lucy.
240 1 0 %a Strategic management in the media %l (pol.)
245 1 0 %a Strategie zarządzania na rynku mediów / %c Lucy Küng ; słowo wstępne do wyd. pol. Wiesław Godzic ; [przeł. Paweł Jabłoński].
250 %a Wyd. 2.
260 # %a Warszawa: %b Wolters Kluwer Polska, %c 2012.
300 %a 317 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. s. 289-305. Indeks.
521 8 %a Publikacja przeznaczona dla zarządzajacych spółkami medialnymi, kierowników produkcji, a także dla studentów szkół artystycznych i ekonomicznych.
650 # %a Mass media %x zarządzanie %v podręczniki akademickie.
650 # %a Mass media cyfrowe %x zarządzanie %v podręczniki akademickie.
700 1 # %a Jabłoński, Paweł %c (tłumacz). %e Tł.
700 1 # %a Godzic, Wiesław %d (1953- ). %e Wstęp
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192303710877 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-264-3808-0
982 %a 659.3 %c KÜNG, L. %d STRATEGIE %z Informacja masowa. Środki masowego przekazu

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
659.3
KÜNG, L.
STRATEGIE
Nr inwentarza:
G 199700
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
659.3
KÜNG, L.
STRATEGIE
Nr inwentarza:
G 199699
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz