- Tytuł pełny:
- Problemy opracowywania i wdrażania strategii marketingowych w regionach turystycznych : materiały z krajowej konferencji "Teoria i praktyka" zorganizowanej przez Katedrę Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną jeleniogórskiego Wydziału Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Jelenia Góra-Cieplice, 10-12 grudnia 1996 / red. nauk. Andrzej Rapacz
- Autorzy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Katedra Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną (Jelenia Góra)
- Współtwórcy:
- Rapacz, Andrzej. Redaktor
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
- Rok wydania:
- 1997
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 770
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne - Opis fizyczny:
- 76 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł. ISSN 0324-8445, nr 770
- Temat:
- Turystyka - Polska - Jeleniogórskie, Województwo (1975-1998) - konferencje.
Marketing turystyczny - konferencje. - Książka