- Tytuł pełny:
- Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations / pod red. nauk. Małgorzaty Adamik-Szysiak i Wojciecha Magusia
- Współtwórcy:
- Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor
Maguś, Wojciech. Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
- Rok wydania:
- 2013
- Opis fizyczny:
- 325, [1] s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788377842874
- Uwagi:
- Bibliogr. przy rozdz
Streszcz. ang - Temat:
- Kampanie wyborcze - Polska - 1990-.
Marketing polityczny - Polska - 1990-.
Public relations - Polska - 1990-.
Reklama - Polska - 1990-. - Książka