Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybory samorządowe w mediach regionalnych : dzienniki regionalne i telewizyjne audycje wyborcze jako platformy komunikacji politycznej

Tytuł pełny:
Wybory samorządowe w mediach regionalnych : dzienniki regionalne i telewizyjne audycje wyborcze jako platformy komunikacji politycznej / pod red. Agnieszki Hess i Marka Mazura ; Uniwersytet Śląski w Katowicach
Autorzy:
Uniwersytet Śląski (Katowice)
Współtwórcy:
Hess, Agnieszka. Redaktor
Mazur, Marek. Redaktor
Remar Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Wojciech Wciślak. Wydawca
Wydawca:
Katowice : Remar
Rok wydania:
2012
Opis fizyczny:
158 s. : il. ; 25 cm
ISBN:
9788361975373
Uwagi:
Bibliogr. s. 151-155
Temat:
Kampanie wyborcze - w mass mediach - Polska.
Wybory lokalne - w mass mediach - Polska.
Komunikacja w polityce - Polska.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01664cam#a2200337#i#4500
001 0192403891136
003 KAT U, KAT 001
005 20220203204026.8
008 130415s2012####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788361975373
035 %a xx002800808
035 %a (NUKAT)vtls002800808
040 %a KAT U/MB %c KAT U/MB %d KAT U/MBs
245 0 0 %a Wybory samorządowe w mediach regionalnych : %b dzienniki regionalne i telewizyjne audycje wyborcze jako platformy komunikacji politycznej / %c pod red. Agnieszki Hess i Marka Mazura ; Uniwersytet Śląski w Katowicach.
260 # %a Katowice : %b Remar, %c 2012.
300 %a 158 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. s. 151-155.
650 # %a Kampanie wyborcze %x w mass mediach %z Polska.
650 # %a Wybory lokalne %x w mass mediach %z Polska.
650 # %a Komunikacja w polityce %z Polska.
700 1 # %a Hess, Agnieszka. %e Redaktor
700 1 # %a Mazur, Marek. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Śląski (Katowice).
710 2 # %a Remar Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Wojciech Wciślak. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192403891136 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-61975-37-3
982 %a 32.019.5 %c WYBORY %d HESS, A. %z Oddziaływanie polityczne na społeczeństwo. Opinia publiczna. Propaganda. Agitacja. Marketing polityczny. Komunikacja polityczna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
60027
Nr inwentarza:
BNS 60027
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
60028
Nr inwentarza:
BNS 60028
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
60029
Nr inwentarza:
BNS 60029
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
32.019.5
WYBORY
HESS, A.
Nr inwentarza:
BG 421208
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
32.019.5
WYBORY
HESS, A.
Nr inwentarza:
BG 421209
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
32.019.5
WYBORY
HESS, A.
Nr inwentarza:
BG 421207
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz