- Tytuł pełny:
- Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw : podejście holistyczne / Grzegorz Karasiewicz
- Autorzy:
- Karasiewicz, Grzegorz
- Współtwórcy:
- Wolters Kluwer Polska. Wydawca
- Wydawca:
- Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business
- Rok wydania:
- 2013
- Opis fizyczny:
- 406 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788326442841
- Uwagi:
- Aneks pt.: Wykaz badań internacjonalizacji przedsiębiorstw i jej efektów
Bibliogr. s. 367-400. Indeks
Dla menedżerów, kierowników, specjalistów działów marketingu i sprzedaży oraz pracowników naukowych i studentów uczelni ekonomicznych - Temat:
- Przedsiębiorstwa - Polska - 1990-.
Rynki eksportowe - Polska - 1990-.
Marketing strategiczny - Polska - 1990-. - Książka