Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy marketingu terytorialnego

Tytuł pełny:
Podstawy marketingu terytorialnego / Magdalena Florek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Autorzy:
Florek, Magdalena (organizacja i zarządzanie)
Współtwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Wydanie:
Wydanie trzecie zmienione
Rok wydania:
2013
Opis fizyczny:
185, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm
ISBN:
9788374177276
Uwagi:
Bibliografia na stronach 177-[186]
Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, rozwoju regionalnego i lokalnego, polityki przestrzennej i administracji uczelni różnych typów, a także praktyków samorządowych i firm konsultingowych
Dostępne również w wersji elektronicznej
Temat:
Marketing terytorialny - podręczniki akademickie.
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01820cam#a2200373#i#4500
001 0192403905931
003 KAT U, KAT 001
005 20231109065246.9
008 130225s2013####pl#a###f#f###|000#0#pol#c
020 %a 9788374177276
035 %a xx002758598
035 %a (NUKAT)vtls002758598
040 %a POZN 004/MKA %b pol %e rda %c POZN 004/MKA %d POZN 004/LKs %d POZN 004/PJ
046 %k 2013
100 1 %a Florek, Magdalena %c (organizacja i zarządzanie). %e Autor
245 1 0 %a Podstawy marketingu terytorialnego / %c Magdalena Florek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
250 %a Wydanie trzecie zmienione.
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2013.
300 %a 185, [1] strona : %b ilustracje kolorowe ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki %2 dbn
380 %a Publikacje naukowe %2 dbn
388 1 %a 2001- %2 dbn
504 %a Bibliografia na stronach 177-[186].
521 8 %a Dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, rozwoju regionalnego i lokalnego, polityki przestrzennej i administracji uczelni różnych typów, a także praktyków samorządowych i firm konsultingowych.
530 %a Dostępne również w wersji elektronicznej.
650 # %a Marketing terytorialny %v podręczniki akademickie.
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 1 %u https://www.ceeol.com/search/book-detail?id=789980 %z Dostęp bezpłatny po rejestracji w repozytorium CEEOL
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192403905931 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7417-727-6

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
11035
Nr inwentarza:
zROND 11035
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
12208
Nr inwentarza:
zMARK 12208
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz