Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mass communication : a book of readings selected

Tytuł pełny:
Mass communication : a book of readings selected / ed. by Wilbur Schramm
Współtwórcy:
Schramm, Wilbur Lang (1907-1987). Redaktor
Wydawca:
Urbana : University of Illinois Press
Wydanie:
2nd. ed
Rok wydania:
1960
Opis fizyczny:
XI, 695 s. ; 24 cm
Uwagi:
Indeks
Temat:
Mass media.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00946cam#a2200253#i#4500
001 0192403947225
003 KAT U, KAT 001
005 20220203204721.8
008 120716s1960####xxu##########|001#0#eng#c
035 %a xx002555355
035 %a (NUKAT)vtls002555355
040 %a KR 295/MP %c KR 295/MPs %d KR 295/MP
245 0 0 %a Mass communication : %b a book of readings selected / %c ed. by Wilbur Schramm.
250 %a 2nd. ed.
260 # %a Urbana : %b University of Illinois Press, %c 1960.
300 %a XI, 695 s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Indeks.
650 # %a Mass media.
700 1 # %a Schramm, Wilbur Lang %d (1907-1987). %e Redaktor
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192403947225 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
38096
Nr inwentarza:
BG 38096
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz