- Tytuł pełny:
- Wykorzystanie nowych mediów w public relations / red. nauk. Jerzy Gołuchowski, Aldona Frączkiewicz-Wronka
- Współtwórcy:
- Gołuchowski, Jerzy. Redaktor
Frączkiewicz-Wronka, Aldona (1960- ). Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
- Rok wydania:
- 2013
- Seria:
- Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Studia Ekonomiczne, 2083-8611 ; 157
- Zawartość serii:
- Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach 2083-8611 157
- Opis fizyczny:
- 234 s. : il., err. ; 24 cm
- Uwagi:
- Błędna numeracja s. Od s. 8 do 23 brak numeracji. Zachowano ciągłość paginacji
Bibliogr. przy pracach
Dostępne również w formie elektronicznej
Streszcz. ang. przy pracach - Temat:
- Public relations i Internet.
Public relations. - Książka