Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie jakością - Zadowolenie klienta - Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach PN-ISO 10002

Tytuł pełny:
Zarządzanie jakością - Zadowolenie klienta - Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach PN-ISO 10002 / Polski Komitet Normalizacyjny
Wariant tytułu:
PN-ISO 10002
Nr ujednolicony: PN-ISO 10002:2006
Zadowolenie klienta - Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations
Autorzy:
Polska. Polski Komitet Normalizacyjny
Wydawca:
Warszawa : Polski Komitet Normalizacyjny
Rok wydania:
2009
Opis fizyczny:
54, [2] s. : il. ; 30 cm
ISBN:
8325103329
Uwagi:
ICS 03.120.10
Na dok. data wyd. 2006 oraz data dod. emisji 2009
Bibliogr. s. 54
Równol. tekst ang. i przekł. pol
Wprowadza ISO 10002:2004, IDT; zatwierdzona przez Prezesa PKN dnia 14 lipca 2006 r
Temat:
Zarządzanie jakością - normy.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01739cam#a2200373#i#4500
001 0192504158075
003 KAT U, KAT 001
005 20190730063327.7
008 140124s2009####pl#a###f#u###|000#0#pol#c
020 %a 8325103329
035 %a xx003008781
035 %a (NUKAT)vtls003008781
040 %a KAT 001/KC %c KAT 001/KC
041 1 # %a pol %a eng %h eng
245 0 0 %a Zarządzanie jakością - Zadowolenie klienta - Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach PN-ISO 10002 / %c Polski Komitet Normalizacyjny.
246 3 0 %a PN-ISO 10002
246 1 # %i Nr ujednolicony: %a PN-ISO 10002:2006
246 3 0 %a Zadowolenie klienta - Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach
246 1 3 %a Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations
260 # %a Warszawa : %b Polski Komitet Normalizacyjny, %c 2009.
300 %a 54, [2] s. : %b il. ; %c 30 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a ICS 03.120.10.
500 %a Na dok. data wyd. 2006 oraz data dod. emisji 2009.
504 %a Bibliogr. s. 54.
546 %a Równol. tekst ang. i przekł. pol.
590 %a Wprowadza ISO 10002:2004, IDT; zatwierdzona przez Prezesa PKN dnia 14 lipca 2006 r.
650 # %a Zarządzanie jakością %x normy.
710 1 # %a Polska. %b Polski Komitet Normalizacyjny.
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192504158075 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-251-0332-9

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
nor 15
Nr inwentarza:
Gnor 15
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz