- Tytuł pełny:
- Zarządzanie jakością - Zadowolenie klienta - Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach PN-ISO 10002 / Polski Komitet Normalizacyjny
- Wariant tytułu:
- PN-ISO 10002
Nr ujednolicony: PN-ISO 10002:2006
Zadowolenie klienta - Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations - Autorzy:
- Polska. Polski Komitet Normalizacyjny
- Wydawca:
- Warszawa : Polski Komitet Normalizacyjny
- Rok wydania:
- 2009
- Opis fizyczny:
- 54, [2] s. : il. ; 30 cm
- ISBN:
- 8325103329
- Uwagi:
- ICS 03.120.10
Na dok. data wyd. 2006 oraz data dod. emisji 2009
Bibliogr. s. 54
Równol. tekst ang. i przekł. pol
Wprowadza ISO 10002:2004, IDT; zatwierdzona przez Prezesa PKN dnia 14 lipca 2006 r - Temat:
- Zarządzanie jakością - normy.
- Książka