Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing i PR w czasie rzeczywistym : jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Tytuł pełny:
Marketing i PR w czasie rzeczywistym : jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem / David Meerman Scott ; przeł. Aleksandra Szkudłapska
Wariant tytułu:
Tyt. oryg.: Real-time marketing and PR
Autorzy:
Scott, David Meerman (1961- )
Współtwórcy:
Szkudłapska, Aleksandra. Tł.
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business
Wydanie:
Wyd. 2
Rok wydania:
2013
Opis fizyczny:
233 s. : il. ; 25 cm
ISBN:
9788326431067
Uwagi:
Indeks
Temat:
Marketing w Internecie.
Public relations.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01439cam#a2200349#i#4500
001 0192504161774
003 KAT U, KAT 001
005 20190813073925.5
008 131218s2013####pl#a#########|001#0#pol#c
020 %a 9788326431067
035 %a xx002989549
035 %a (NUKAT)vtls002989549
040 %a GD U/AEK %c GD U/AEKs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Scott, David Meerman %d (1961- ).
245 1 0 %a Marketing i PR w czasie rzeczywistym : %b jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem / %c David Meerman Scott ; przeł. Aleksandra Szkudłapska.
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Real-time marketing and PR
250 %a Wyd. 2.
260 # %a Warszawa : %b Oficyna a Wolters Kluwer business, %c 2013.
300 %a 233 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Indeks.
650 # %a Marketing w Internecie.
650 # %a Public relations.
700 1 # %a Szkudłapska, Aleksandra. %e Tł.
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192504161774 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-264-3106-7
982 %a 339.138 %c SCOTT, D. M. %d MARKETING I %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
SCOTT, D. M.
MARKETING I
Nr inwentarza:
G 202615
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
12527
Nr inwentarza:
zMARK 12527
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz