Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Faces of social communication : around the issues of marketing and public relations in contemporary society = Oblicza komunikacji społecznej : wokół problematyki marketingu i public relations w nowoczesnym społeczeństwie

Tytuł pełny:
Faces of social communication : around the issues of marketing and public relations in contemporary society = Oblicza komunikacji społecznej : wokół problematyki marketingu i public relations w nowoczesnym społeczeństwie / red. nauk. Michał Kaczmarczyk
Wariant tytułu:
Oblicza komunikacji społecznej : wokół problematyki marketingu i public relations w nowoczesnym społeczeństwie
Współtwórcy:
Kaczmarczyk, Michał (1981- ). Redaktor
Wyższa Szkoła Humanitas (Sosnowiec). Oficyna Wydawnicza. Wydawca
Wydawca:
Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praha : Verbum
Rok wydania:
2013
Seria:
Media and Public Relation
Zawartość serii:
Media and Public Relation
Opis fizyczny:
217 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788361991236
9788087800010
Uwagi:
Na s. red.: "Współpraca wydawnicza: Międzynarodowe Centrum Badań nad Mediami i Kominikacją [!] Społeczną"
Bibliogr. przy rozdz
Spis treści i wstęp także pol
Tekst w jęz. ang., pol
Temat:
Komunikacja - aspekt społeczny - Polska - 1990-.
Marketing społeczny - Polska - 1990-.
Public relations - Polska - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02034cam#a2200421#i#4500
001 0192504175941
003 KAT U, KAT 001
005 20220203212255.6
008 131106s2013####pl#a#########|000#0#eng#c
020 %a 9788361991236
020 %a 9788087800010
035 %a xx002951888
035 %a (NUKAT)vtls002951888
040 %a WR U/kw %c WR U/kw %d WR U/jd %d WR U/mgs %d KAT U/25MK
041 0 # %a eng %a pol
044 %a pl %a xr
245 0 0 %a Faces of social communication : %b around the issues of marketing and public relations in contemporary society = Oblicza komunikacji społecznej : wokół problematyki marketingu i public relations w nowoczesnym społeczeństwie / %c red. nauk. Michał Kaczmarczyk.
246 3 1 %a Oblicza komunikacji społecznej : %b wokół problematyki marketingu i public relations w nowoczesnym społeczeństwie
260 # %a Sosnowiec : %b Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; %a Praha : %b Verbum, %c 2013.
300 %a 217 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Media and Public Relation
500 %a Na s. red.: "Współpraca wydawnicza: Międzynarodowe Centrum Badań nad Mediami i Kominikacją [!] Społeczną".
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
546 %a Spis treści i wstęp także pol.
546 %a Tekst w jęz. ang., pol.
650 # %a Komunikacja %x aspekt społeczny %z Polska %y 1990-.
650 # %a Marketing społeczny %z Polska %y 1990-.
650 # %a Public relations %z Polska %y 1990-.
700 1 # %a Kaczmarczyk, Michał %d (1981- ). %e Redaktor
710 2 # %a Wyższa Szkoła Humanitas (Sosnowiec). %b Oficyna Wydawnicza. %4 pbl
830 0 %a Media and Public Relation
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192504175941 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-61991-23-6
920 %a 978-80-87800-01-0

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
62561
Nr inwentarza:
BNS 62561
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz