- Tytuł pełny:
- Faces of social communication : around the issues of marketing and public relations in contemporary society = Oblicza komunikacji społecznej : wokół problematyki marketingu i public relations w nowoczesnym społeczeństwie / red. nauk. Michał Kaczmarczyk
- Wariant tytułu:
- Oblicza komunikacji społecznej : wokół problematyki marketingu i public relations w nowoczesnym społeczeństwie
- Współtwórcy:
- Kaczmarczyk, Michał (1981- ). Redaktor
Wyższa Szkoła Humanitas (Sosnowiec). Oficyna Wydawnicza. Wydawca - Wydawca:
- Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" ; Praha : Verbum
- Rok wydania:
- 2013
- Seria:
- Media and Public Relation
- Zawartość serii:
- Media and Public Relation
- Opis fizyczny:
- 217 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788361991236
9788087800010 - Uwagi:
- Na s. red.: "Współpraca wydawnicza: Międzynarodowe Centrum Badań nad Mediami i Kominikacją [!] Społeczną"
Bibliogr. przy rozdz
Spis treści i wstęp także pol
Tekst w jęz. ang., pol - Temat:
- Komunikacja - aspekt społeczny - Polska - 1990-.
Marketing społeczny - Polska - 1990-.
Public relations - Polska - 1990-. - Książka