Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research

Tytuł pełny:
Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer, Kelly L. Haws
Autorzy:
Bearden, William O. (1945- )
Netemeyer, Richard G. (1956- )
Haws, Kelly L
Współtwórcy:
SAGE Publishing. pbl
Wydawca:
Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington DC : SAGE
Wydanie:
Third edition
Rok wydania:
copyright © 2011
Opis fizyczny:
XIV, 603 strony : ilustracje ; 29 cm
ISBN:
9781412980180
Uwagi:
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje fachowe
Publikacje naukowe
Podręcznik
Opracowanie
Temat:
Badania marketingowe - metodologia.
Postawy konsumentów - badania.
Badania marketingowe
Zachowania konsumentów
Dziedzina i ujęcie:
Psychologia
Zarządzanie i marketing
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02063cam#a2200481#i#4500
001 0192504231577
003 KAT U, KAT 001
005 20251009201920.9
008 140423s2011####xxua###f#####|001#0#eng#c
020 %a 9781412980180 %q cloth
035 %a xx003082259
035 %a (NUKAT)vtls003082259
035 %a (OCoLC)879531451
040 %a KAT 001/UEtk %b pol %e rda %c KAT 001/UEtk %d KAT 001/UEbb %d WA U/89WDs
044 %a xxu %a xxk %a ii %a si
046 %k 1993
100 1 %a Bearden, William O. %d (1945- ). %e Autor
245 1 0 %a Handbook of marketing scales : %b multi-item measures for marketing and consumer behavior research / %c William O. Bearden, Richard G. Netemeyer, Kelly L. Haws.
250 %a Third edition.
260 # %a Los Angeles ; %a London ; %a New Delhi ; %a Singapore ; %a Washington DC : %b SAGE, %c copyright © 2011.
300 %a XIV, 603 strony : %b ilustracje ; %c 29 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki %2 dbn
380 %a Publikacje fachowe %2 dbn
380 %a Publikacje naukowe %2 dbn
388 1 %a 1901-2000 %2 dbn
388 1 %a 1989-2000 %2 dbn
504 %a Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
650 # %a Badania marketingowe %x metodologia.
650 # %a Postawy konsumentów %x badania.
650 7 %a Badania marketingowe %2 DBN
650 9 %a Zachowania konsumentów
655 7 %a Podręcznik %2 DBN
655 7 %a Opracowanie %2 DBN
658 %a Psychologia
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Netemeyer, Richard G. %d (1956- ). %e Autor
700 1 # %a Haws, Kelly L. %e Autor
710 2 # %a SAGE Publishing. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192504231577 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-1-4129-8018-0 %q cloth

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
12124
Nr inwentarza:
zMARK 12124
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz