Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research

Tytuł pełny:
Handbook of marketing scales : multi-item measures for marketing and consumer behavior research / William O. Bearden, Richard G. Netemeyer, Kelly L. Haws
Autorzy:
Bearden, William O. (1945- )
Netemeyer, Richard G. (1956- )
Haws, Kelly L
Współtwórcy:
SAGE Publishing. Wydawca
Wydawca:
Los Angeles [etc.] : SAGE Publications
Wydanie:
3rd ed
Rok wydania:
cop. 2011
Opis fizyczny:
XIV, 603 s. : il. ; 29 cm
ISBN:
9781412980180
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz. Indeks
Temat:
Badania marketingowe - metodologia.
Postawy konsumentów - badania.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01390cam#a2200325#i#4500
001 0192504231577
003 KAT U, KAT 001
005 20220413202322.0
008 140423s2011####xxua###f#####|001#0#eng#c
020 %a 9781412980180 %q cloth
035 %a xx003082259
035 %a (NUKAT)vtls003082259
040 %a KAT 001/UEtk %c KAT 001/UEtk %d KAT 001/UEbb
100 1 %a Bearden, William O. %d (1945- ).
245 1 0 %a Handbook of marketing scales : %b multi-item measures for marketing and consumer behavior research / %c William O. Bearden, Richard G. Netemeyer, Kelly L. Haws.
250 %a 3rd ed.
260 # %a Los Angeles [etc.] : %b SAGE Publications, %c cop. 2011.
300 %a XIV, 603 s. : %b il. ; %c 29 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
650 # %a Badania marketingowe %x metodologia.
650 # %a Postawy konsumentów %x badania.
700 1 # %a Netemeyer, Richard G. %d (1956- ).
700 1 # %a Haws, Kelly L.
710 2 # %a SAGE Publishing. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192504231577 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-1-4129-8018-0 %q cloth

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
12124
Nr inwentarza:
zMARK 12124
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz