Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bez osobowości : dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

Tytuł pełny:
Bez osobowości : dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują / Rohit Bhargava ; przedm. Guy Kawasaki, [przeł. Ewa Hałkowska - Atominium, Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych]
Tytuły ujednolicone:
Personality not included (pol.)
Autorzy:
Bhargava, Rohit
Współtwórcy:
Kawasaki, Guy (1954- ). Wstęp
Hałkowska, Ewa. Tł.
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business
Wydanie:
Wyd. 2
Rok wydania:
2014
Seria:
Biznes
Zawartość serii:
Biznes - Wolters Kluwer Polska
Opis fizyczny:
332 s. : il. ; 21 cm
ISBN:
9788326433788
Uwagi:
Indeks
Temat:
Branding (marketing).
Towary markowe.
Marketing - aspekt psychologiczny.
Zarządzanie przedsiębiorstwem - aspekt psychologiczny.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01831cam#a2200409#i#4500
001 0192504290272
003 KAT U, KAT 001
005 20241029230140.7
008 140728s2014####pl#a#########|001#0#pol#c
020 %a 9788326433788
035 %a xx003151336
035 %a (NUKAT)vtls003151336
035 %a (OCoLC)890393726
040 %a KAT U/MB %c KAT U/MB %d KAT U/DB %d KAT 001/KC
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Bhargava, Rohit.
240 1 0 %a Personality not included %l (pol.)
245 1 0 %a Bez osobowości : %b dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują / %c Rohit Bhargava ; przedm. Guy Kawasaki, [przeł. Ewa Hałkowska - Atominium, Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych].
250 %a Wyd. 2.
260 # %a Warszawa : %b Oficyna a Wolters Kluwer business, %c 2014.
300 %a 332 s. : %b il. ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Biznes
504 %a Indeks.
650 # %a Branding (marketing).
650 # %a Towary markowe.
650 # %a Marketing %x aspekt psychologiczny.
650 # %a Zarządzanie przedsiębiorstwem %x aspekt psychologiczny.
700 1 # %a Kawasaki, Guy %d (1954- ). %e Wstęp
700 1 # %a Hałkowska, Ewa. %e Tł.
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %4 pbl
830 0 %a Biznes - Wolters Kluwer Polska
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192504290272 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-264-3378-8
982 %a 658 %c BHARGAVA, R. %d BEZ OSOBOWOŚCI %z Zarządzanie biznesem. Organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658
BHARGAVA, R.
BEZ OSOBOWOŚCI
Nr inwentarza:
BG 436442
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658
BHARGAVA, R.
BEZ OSOBOWOŚCI
Nr inwentarza:
G 204252
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz