Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Etyka, kultura organizacyjna i społeczna odpowiedzialność biznesu w kształtowaniu potrzeb i relacji z klientami : monografia

Tytuł pełny:
Etyka, kultura organizacyjna i społeczna odpowiedzialność biznesu w kształtowaniu potrzeb i relacji z klientami : monografia / redakcja naukowa: Honorata Howaniec, Zbigniew Malara, Wiesław Waszkielewicz
Współtwórcy:
Howaniec, Honorata. Redaktor
Malara, Zbigniew (1951- ). Redaktor
Waszkielewicz, Wiesław. Redaktor
Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Bielsko-Biała : Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej
Rok wydania:
2014
Opis fizyczny:
275 stron : ilustracje ; 22 cm
ISBN:
9788363713768
Uwagi:
Bibliografia przy pracach
Streszczenia w języku angielskim przy rozdziałach
Temat:
Etyka biznesu.
Kultura przedsiębiorstwa.
Relacje z klientami.
Media społecznościowe.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01896cam#a2200373#i#4500
001 0192504291298
003 KAT U, KAT 001
005 20240219074332.9
008 140708s2014####pl#a###g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788363713768
035 %a xx003138383
035 %a (NUKAT)vtls003138383
040 %a KR U/KN %b pol %e rda %c KR U/KN %d KR U/KN %d KR U/KNs %d KR 93/BJs %d GL 001/FAN
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Etyka, kultura organizacyjna i społeczna odpowiedzialność biznesu w kształtowaniu potrzeb i relacji z klientami : %b monografia / %c redakcja naukowa: Honorata Howaniec, Zbigniew Malara, Wiesław Waszkielewicz.
260 # %a Bielsko-Biała : %b Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej, %c 2014.
300 %a 275 stron : %b ilustracje ; %c 22 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia przy pracach.
546 %a Streszczenia w języku angielskim przy rozdziałach.
650 # %a Etyka biznesu.
650 # %a Kultura przedsiębiorstwa.
650 # %a Relacje z klientami.
650 # %a Media społecznościowe.
700 1 # %a Howaniec, Honorata. %e Redaktor
700 1 # %a Malara, Zbigniew %d (1951- ). %e Redaktor
700 1 # %a Waszkielewicz, Wiesław. %e Redaktor
710 2 # %a Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192504291298 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-63713-76-8
982 %a 005 %c ETYKA KULTURA %d HOWANIEC, H. %z Zarządzanie. Teoria zarządzania. Strategie, cele, metody, funkcje zarządzania

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 0 - Dział Ogólny - POZIOM 1
Sygnatura:
005
ETYKA KULTURA
HOWANIEC, H.
Nr inwentarza:
BG 436336
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz