Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The contemporary problems of management -value-based marketing, social responsibility and other factors in process of development - micro, meso and macro aspect : monography

Tytuł pełny:
The contemporary problems of management -value-based marketing, social responsibility and other factors in process of development - micro, meso and macro aspect : monography / edited by: Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz
Współtwórcy:
Howaniec, Honorata. Redaktor
Waszkielewicz, Wiesław. Redaktor
Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Bielsko-Biała : Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej
Rok wydania:
2014
Opis fizyczny:
[2], 354 strony : ilustracje ; 21 cm
ISBN:
9788363713775
Uwagi:
Nakład książki ukazał się z niekompletną paginacją (353 stron), strona 354 została dosłana przez wydawcę
Bibliografia przy rozdziałach
Temat:
Zarządzanie - innowacje.
Organizacja - zarządzanie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01861cam#a2200325#i#4500
001 0192504291306
003 KAT U, KAT 001
005 20220406071633.4
008 140708s2014####pl#a###f#####|000#0#eng#c
020 %a 9788363713775
035 %a xx003138503
035 %a (NUKAT)vtls003138503
040 %a KR U/KN %b pol %e rda %c KR U/KN %d KR U/KN %d KR U/KNs %d WR U/ms %d WR U/hb %d GL 001/FAN
245 0 4 %a The contemporary problems of management -value-based marketing, social responsibility and other factors in process of development - micro, meso and macro aspect : %b monography / %c edited by: Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz.
260 # %a Bielsko-Biała : %b Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej, %c 2014.
300 %a [2], 354 strony : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Nakład książki ukazał się z niekompletną paginacją (353 stron), strona 354 została dosłana przez wydawcę.
504 %a Bibliografia przy rozdziałach.
650 # %a Zarządzanie %x innowacje.
650 # %a Organizacja %x zarządzanie.
700 1 # %a Howaniec, Honorata. %e Redaktor
700 1 # %a Waszkielewicz, Wiesław. %e Redaktor
710 2 # %a Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192504291306 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-63713-77-5
982 %a 005 %c CONTEMPORARY %d HOWANIEC, H. %z Zarządzanie. Teoria zarządzania. Strategie, cele, metody, funkcje zarządzania

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 0 - Dział Ogólny - POZIOM 1
Sygnatura:
005
CONTEMPORARY
HOWANIEC, H.
Nr inwentarza:
BG 436335
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz