- Tytuł pełny:
- The contemporary problems of management -value-based marketing, social responsibility and other factors in process of development - micro, meso and macro aspect : monography / edited by: Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz
- Współtwórcy:
- Howaniec, Honorata. Redaktor
Waszkielewicz, Wiesław. Redaktor
Akademia Techniczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Bielsko-Biała : Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanistycznej
- Rok wydania:
- 2014
- Opis fizyczny:
- [2], 354 strony : ilustracje ; 21 cm
- ISBN:
- 9788363713775
- Uwagi:
- Nakład książki ukazał się z niekompletną paginacją (353 stron), strona 354 została dosłana przez wydawcę
Bibliografia przy rozdziałach - Temat:
- Zarządzanie - innowacje.
Organizacja - zarządzanie. - Książka