- Tytuł pełny:
- Budowanie relacji z klientem biblioteki / pod red. Janiny Przybysz, Pawła Pioterka i Mariusza Nowaka
- Współtwórcy:
- Przybysz, Janina. Redaktor
Pioterek, Paweł. Redaktor
Nowak, Mariusz (1973- ). Redaktor
Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej
- Rok wydania:
- 2014
- Opis fizyczny:
- 240 s., [2] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm
- ISBN:
- 9788372053268
- Uwagi:
- Książka stanowi zbór artykułów zaprezentowanych na XV Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Wyższych Szkół Niepublicznych zorg. przez Bibliotekę Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu
Bibliogr. przy pracach
Dla bibliotekarzy, studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnym zarządzaniem bibliotekami naukowymi - Temat:
- Biblioteki - wykorzystanie - Polska - konferencje.
Biblioteki - aspekt społeczny - Polska - konferencje.
Komunikacja interpersonalna - Polska - konferencje.
Biblioteki akademickie - Polska - 1990- - konferencje.
Marketing biblioteczny - Polska - konferencje.
Biblioteki akademickie - wykorzystanie - konferencje. - Książka