Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowe zarządzanie ceną w przedsiębiorstwie

Tytuł pełny:
Marketingowe zarządzanie ceną w przedsiębiorstwie / Paweł Waniowski
Autorzy:
Waniowski, Paweł
Współtwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2014
Seria:
Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2084-6193 ; nr 248
Zawartość serii:
Monografie i Opracowania - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu 2084-6193 nr 248
Opis fizyczny:
279 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788376954325
Uwagi:
Bibliogr. s. 249-264
Streszcz. ang
Temat:
Ceny - zarządzanie.
Ustalanie cen.
Ustalanie cen - Polska - 1990-.
Przedsiębiorstwa - Polska - finanse - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01757cam#a2200373#i#4500
001 0192504516441
003 KAT U, KAT 001
005 20190329090519.3
008 140828s2014####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788376954325
035 %a xx003167713
035 %a (NUKAT)vtls003167713
040 %a WA M/HB %c WA M/HB %d WA M/AH %d POZN U/HAs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Waniowski, Paweł.
245 1 0 %a Marketingowe zarządzanie ceną w przedsiębiorstwie / %c Paweł Waniowski.
260 # %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2014.
300 %a 279 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, %x 2084-6193 ; %v nr 248
504 %a Bibliogr. s. 249-264.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Ceny %x zarządzanie.
650 # %a Ustalanie cen.
650 # %a Ustalanie cen %z Polska %y 1990-.
650 # %a Przedsiębiorstwa %z Polska %x finanse %y 1990-.
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Monografie i Opracowania - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu %x 2084-6193 %v nr 248
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192504516441 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7695-432-5
982 %a 338.3/.5 %c WANIOWSKI, P. %d MARKETINGOWE %z Produkcja i inne działy gospodarki według dziedzin. Ekonomiki szczegółowe. Ceny. Kształtowanie się cen. Koszty. Koszty własne, gospodarcze, społeczne

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
338.3/.5
WANIOWSKI, P.
MARKETINGOWE
Nr inwentarza:
BG 441417
Niedostępny
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
12144
Nr inwentarza:
zROND 12144
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
568
Nr inwentarza:
WZarz 568
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
2622
Nr inwentarza:
WZarz 2622
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz