Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing polityczny a public relations : różnice, podobieństwa, kontrowersje

Tytuł pełny:
Marketing polityczny a public relations : różnice, podobieństwa, kontrowersje / red. nauk. Wojciech Jabłoński
Współtwórcy:
Jabłoński, Wojciech. Redaktor
Oficyna Wydawnicza Aspra-JR. Wydawca
Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego : Oficyna Wydawnicza Aspra-JR
Rok wydania:
2014
Seria:
Media Początku XXI Wieku ; 25
Zawartość serii:
Media Polskie t. 25
Opis fizyczny:
179, [1] s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788375455472
Uwagi:
Bibliogr. przy art. Indeks
Temat:
Marketing polityczny.
Public relations i polityka.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01640cam#a2200337#i#4500
001 0192504545153
003 KAT U, KAT 001
005 20220203220121.7
008 141023s2014####pl#a#########|001#0#pol#c
020 %a 9788375455472
035 %a xx003246873
035 %a (NUKAT)vtls003246873
040 %a GD U/1AA %c GD U/1AAs %d SIEDL 001/AD
245 0 0 %a Marketing polityczny a public relations : %b różnice, podobieństwa, kontrowersje / %c red. nauk. Wojciech Jabłoński.
260 # %a Warszawa : %b Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego : %b Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, %c 2014.
300 %a 179, [1] s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Media Początku XXI Wieku ; %v 25
504 %a Bibliogr. przy art. Indeks.
650 # %a Marketing polityczny.
650 # %a Public relations i polityka.
700 1 # %a Jabłoński, Wojciech. %e Redaktor
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Aspra-JR. %4 pbl
710 2 # %a Uniwersytet Warszawski. %b Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. %4 pbl
830 0 %a Media Polskie %v t. 25
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192504545153 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7545-547-2
982 %a 32.019.5 %c MARKETING %d JABŁOŃSKI, W. %z Oddziaływanie polityczne na społeczeństwo. Opinia publiczna. Propaganda. Agitacja. Marketing polityczny. Komunikacja polityczna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
66530
Nr inwentarza:
BNS 66530
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
32.019.5
MARKETING
JABŁOŃSKI, W.
Nr inwentarza:
BG 438947
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
32.019.5
MARKETING
JABŁOŃSKI, W.
Nr inwentarza:
BG 445034
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
130
Nr inwentarza:
WIK 130
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
66529
Nr inwentarza:
BNS 66529
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz