Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych

Tytuł pełny:
Badania marketingowe : kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Współtwórcy:
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
Sobocińska, Magdalena. Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2014
Seria:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 1899-3192 ; nr 337
Zawartość serii:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 nr 337
Opis fizyczny:
291 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788376954134
Uwagi:
Bibliogr. przy art
Streszcz. ang. przy art
Temat:
Badania marketingowe.
Badania marketingowe - Polska - 1990-.
Badania marketingowe - aspekt społeczny.
Badania marketingowe - metodologia.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01843cam#a2200385#i#4500
001 0192604622768
003 KAT U, KAT 001
005 20220203223103.9
008 150109s2014####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788376954134
035 %a xx003335939
035 %a (NUKAT)vtls003335939
040 %a POZN 004/MKA %c POZN 004/MKA %d POZN 004/ECZ %d KR 7/DZs
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Badania marketingowe : %b kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych / %c red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
260 # %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2014.
300 %a 291 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = %a Research Papers of Wrocław University of Economics, %x 1899-3192 ; %v nr 337
504 %a Bibliogr. przy art.
546 %a Streszcz. ang. przy art.
650 # %a Badania marketingowe.
650 # %a Badania marketingowe %z Polska %y 1990-.
650 # %a Badania marketingowe %x aspekt społeczny.
650 # %a Badania marketingowe %x metodologia.
700 1 # %a Mazurek-Łopacińska, Krystyna %d (1951- ). %e Redaktor
700 1 # %a Sobocińska, Magdalena. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu %x 1899-3192 %v nr 337
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192604622768 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7695-413-4
982 %a 339.138 %c BADANIA %d MAZUREK-ŁOPAC %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
BADANIA
MAZUREK-ŁOPAC
Nr inwentarza:
G 205330
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
757
Nr inwentarza:
WZarz 757
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
1391
Nr inwentarza:
WZarz 1391
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz