- Tytuł pełny:
- Badania marketingowe : kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
- Współtwórcy:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
Sobocińska, Magdalena. Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
- Rok wydania:
- 2014
- Seria:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 1899-3192 ; nr 337
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 nr 337
- Opis fizyczny:
- 291 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788376954134
- Uwagi:
- Bibliogr. przy art
Streszcz. ang. przy art - Temat:
- Badania marketingowe.
Badania marketingowe - Polska - 1990-.
Badania marketingowe - aspekt społeczny.
Badania marketingowe - metodologia. - Książka