- Tytuł pełny:
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
- Wariant tytułu:
- Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu
- Współtwórcy:
- Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2014
- Seria:
- Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 34
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 823
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 nr 34 - Opis fizyczny:
- 356 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: nr 823
Bibliogr. przy pracach
Tekst częśc. ang. i ros
Streszcz. pol., ang., ros - Temat:
- Konkurencyjność (ekonomia) - Polska - 1990-.
Badania marketingowe - Polska - 1990-.
Personel - kierowanie - Polska - 1990-.
Marketing - Polska - 1990-. - Książka