Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych

Tytuł pełny:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]
Wariant tytułu:
Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych
Współtwórcy:
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2014
Seria:
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 35
Zawartość serii:
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 824
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 nr 35
Opis fizyczny:
294 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
W serii gł.: nr 824
Bibliogr. przy pracach
Tekst częśc. ang., streszcz. ang. i pol
Temat:
Marketing terytorialny.
Społeczna odpowiedzialność biznesu - 1990-.
Ekorozwój - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01927cam#a2200373#ic4500
001 0192604696888
003 KAT U, KAT 001
005 20220203223436.7
008 141015s2014####pl#a###g#####|000#0#pol#c
035 %a xx003233343
035 %a (NUKAT)vtls003233343
040 %a LUBL U/AO %c LUBL U/AO %d LUBL U/AW %d KR U/KNs
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych / %c [red. nauk. Agnieszka Smalec].
246 3 0 %a Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2014.
300 %a 294 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, %x 1509-0507 ; %v nr 35
500 %a W serii gł.: nr 824.
504 %a Bibliogr. przy pracach.
546 %a Tekst częśc. ang., streszcz. ang. i pol.
650 # %a Marketing terytorialny.
650 # %a Społeczna odpowiedzialność biznesu %y 1990-.
650 # %a Ekorozwój %y 1990-.
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 824
830 0 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu %x 1509-0507 %v nr 35
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192604696888 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d SMALEC, A. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
SMALEC, A.
Nr inwentarza:
G 205224
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
SMALEC, A.
Nr inwentarza:
G 205225
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
SMALEC, A.
Nr inwentarza:
G 220227
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz