- Tytuł pełny:
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]
- Wariant tytułu:
- Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych
- Współtwórcy:
- Smalec, Agnieszka. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2014
- Seria:
- Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 35
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 824
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 nr 35 - Opis fizyczny:
- 294 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: nr 824
Bibliogr. przy pracach
Tekst częśc. ang., streszcz. ang. i pol - Temat:
- Marketing terytorialny.
Społeczna odpowiedzialność biznesu - 1990-.
Ekorozwój - 1990-. - Książka