- Tytuł pełny:
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
- Wariant tytułu:
- Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu
- Współtwórcy:
- Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2014
- Seria:
- Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 36
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 825
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 nr 36 - Opis fizyczny:
- 354 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: nr 825
Bibliogr. przy pracach
Tekst gł. pol., częśc. ang
Streszcz. ang., pol - Temat:
- Postawy konsumentów - badania - Polska - 1990-.
Komunikacja marketingowa - Polska - 1990-. - Książka