Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu

Tytuł pełny:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
Wariant tytułu:
Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu
Współtwórcy:
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2014
Seria:
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 36
Zawartość serii:
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 825
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 1509-0507 nr 36
Opis fizyczny:
354 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
W serii gł.: nr 825
Bibliogr. przy pracach
Tekst gł. pol., częśc. ang
Streszcz. ang., pol
Temat:
Postawy konsumentów - badania - Polska - 1990-.
Komunikacja marketingowa - Polska - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02029cam#a2200385#ic4500
001 0192604696889
003 KAT U, KAT 001
005 20220413202448.5
008 141015s2014####pl#a###g#####|000#0#pol#c
035 %a xx003233419
035 %a (NUKAT)vtls003233419
040 %a LUBL U/AO %c LUBL U/AO %d LUBL U/AW %d LUBL U/HPs %d SZCZ U/JS %d KAT 001/KC
041 0 # %a pol %a eng %b eng %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / %c [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
246 3 0 %a Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2014.
300 %a 354 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, %x 1509-0507 ; %v nr 36
500 %a W serii gł.: nr 825.
504 %a Bibliogr. przy pracach.
546 %a Tekst gł. pol., częśc. ang.
546 %a Streszcz. ang., pol.
650 # %a Postawy konsumentów %x badania %z Polska %y 1990-.
650 # %a Komunikacja marketingowa %z Polska %y 1990-.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Red.
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 825
830 0 %a Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu %x 1509-0507 %v nr 36
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0192604696889 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza:
G 205226
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza:
G 205227
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz